۵
(۴)

کاربرد انوع گیفت کارت به صورت مجازی یا اعتباری است به عبارت دیگر پولی را در اکانت شما شارژ میکند که با این اعتبار می توانید برای خرید کالاها همچنین خدمات الکترونیکی اقدام کنید. این خدمات شامل خرید  برنامه، بازی، کتاب، فیلم و موسیقی که از طریق استور مربوطه قابل دانلود می باشند. شما میتوانید با خرید گیفت کارت دردنیای اینترنت به راحتی موارد مورد نیازتان را تهیه کنید.

گیفت کارت ویزا کارت

ویزا کارت بهترین انتخاب برای هدیه دادن به دوستان خود هستند. این ویزا کارت از آمریکا صادر میشود و به صورت مجازی از طریق ایمیل به دست شما میرسند. میتوانید از سایت های بین المللی خرید کنید. اکثر سایت های دنیا ویزا کارت هدیه را میپذیرند

images - معرفی و کاربرد انواع گیفت کارت

 برای خرید این محصول، بعد از سفارش و مشخص کردن مقدار دلار مورد نظر شما، مشخصات آن برای شما ارسال میشود.

کارت هدیه آمازون

با گیفت کارت آمازون شما میتوانید خرید خود را به راحتی انجام دهید. شما می توانید با هدیه دادن گیفت کارت آمازون به دیگران، به آنها اجازه خرید مطابق سلیقه شان دهید.

 آمازون فروشگاه بی نظیری از هر چیزی است که شما در فکر می گذرانید. آمازون دارای یک اپ استور پر از بازی و برنامه است که می توان با این گیفت کارتها از بازی و برنامه ها استفاده نمود.

خرید گیفت کارت  - معرفی و کاربرد انواع گیفت کارت

 دانشجویانی که برای خرید کتاب های درسی شان به مشکل مواجه می شوند می توانند با استفاده از گیفت کارت آمازون و شارژ آن در حساب کاربریشان به راحتی نسخه الکترونیکی کتابهایشان را دریافت کنند.

گیفت کارت اسکایپ

اسکایپ نرم افزاری برای برقراری ارتباط صوتی، تصویری و یا ارسال پیام متنی است. امکانات ابتدایی اسکایپ رایگان است اما برای دسترسی به سطح بالاتر از خدمات آن نیاز به شارژ حساب است.

کاربرد انواع گیفت کارت اسکایپ

شارژ اکانت اسکایپ از طریق گیفت کارت اسکایپ مقدور است. با شارژ اکانت اسکایپ می توانید حتی با افرادی که نرم افزار اسکایپ را ندارند به صورت مستقیم تماس متنی یا صوتی برقرار کنید.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن آمریکایی است و در مقادیر ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﭘﻠﻰ ﺍﺳﺘﻴﺸﻦ ۱۰ ﺩﻻﺭﻯ ، ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﭘﻠﻰ ﺍﺳﺘﻴﺸﻦ ۲۰ ﺩﻻﺭﻯ و ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﭘﻠﻰ ﺍﺳﺘﻴﺸﻦ ۵۰ ﺩﻻﺭﻯ و ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﭘﻠﻰ ﺍﺳﺘﻴﺸﻦ ۱۰۰ ﺩﻻﺭﻯ در بازار موجود می باشد.

اگر شما هم پلی استیشن دارید به شما پیشنهاد میکنیم از امکانات بی نظیر این دستگاه استفاده نمایید . برای دسترسی به امکانات بیشتر شما نیاز دارید تا از استور سونی قابلیت ها و بازی های جدیدی را که همه به آن دسترسی ندارند را خریداری نمایید.  

کاربرد انواع گیفت کارت مجازی و مستر

کلیه گیفت کارت ها قابل استفاده بر روی کنسول Ps3  وps4 هستند. شما هم میتوانید به دوستانتان معرفی و کاربرد انواع گیفت کارت را انجام دهید.

خرید گیفت کارت از سایت معتبر

لطفا توجه کنید ، اگر در حساب کاربری خود گیفت کارت دزدی شارژ کنید اپل اکانت شما را بلاک کرده و شما به هیچ وجه نمی توانید حساب کاربری خود را بازگشایی کنید چون اپل اصلا در این مورد جوابگوی شما نخواهد بود.

هنگام خرید گیفت کارت حتما دقت کنید. متاسفانه گیفت کارت دزدی و فوتوشاپی و گیفت کارتهای خریداری شده با کردیت کارتهای دزدی توسط ویتنامی ها و چینی ها در بازار ایران بسیار زیاد شده است.

همان طور که در مقاله معرفی و کاربرد انواع گیفت کارت مطالعه کردید شما نیاز به خرید گیفت کارت دارید.از این طریق میتوانید پرداخت تان را سریع تر ، راحت تر و ارزان تر انجام دهید. گیفت کارت نوین تمامی تلاش خود را در جهت تامین و پوشش هر چه بیشتر گیفت کارت ها انجام میدهد.

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

۵ / ۵٫ مقدار امتیاز: ۴