۵
(۲)

در این مقاله به شما توضیح میدیم که گیفت کارت گوگل پلی چیست ؟ و چه کاربرد هایی دارد ؟ گیفت کارت گوگل پلی همانطور که از اسمش مشخص است کارت هدیه شرکت گوگل است که از این اعتبار مجازی برای هدیه دادن یا استفاده شخصی برای خرید در فروشگاه گوگل پلی Google Play Market استفاده می شود.

اگر میخواهید اکانت گوگل پلی خود را شارژ کنید، مناسب ترین انتخاب خرید گیفت کارت گوگلپلی است.

به جای دردسر وارد کردن شماره کارت های مستر و یا ویزا و دردسر های وریفای شدن آنها بهتر است از این کارت کمک بگیرید.

تاریخچه گوگل پلی

گوگل پلی در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۲ تحت یک نام تجاری راه اندازی شد، با همکاری Android Market Google Music  و Google Bookstore نشانگر تغییر در استراتژی توزیع دیجیتال  Google است.

گوگل پلی در ماه مارس ۲۰۱۲ معرفی شد. زمانی که گوگل، خدمات دو برند سابق اندروید مارکت و گوگل موزیک را ادغام کرد و برند جدید گوگل پلی را معرفی کرد.

گیفت کارت گوگل پلی چیست

Google Play Games  یک سرویس آنلاین برای اندروید است که ویژگی های بازی چند نفره در زمان واقعی، ذخیره سازی Save های بازی ها یا اطلاعات بازی ها، تابلوهای اجتماعی و عمومی و Achivement هارا ارائه می دهد.

Google Play سرویس پخش دیجیتال

گوگل پلی سرویس پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای از شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری می‌باشد.

دیگر نیازی به مراجعه حضوری ارباب رجوع یا افراد برای تاییده دریافت محصولاتشون یا سفارشاتشون نیست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و امکانات پیشرفته در سرتاسر دنیا تمامی خرید ها ، سفارش ها ، دریافت و انتقال اطلاعات براساس دنیای مجازی انجام می شود.

بهترین شیوه برای خرید از Google Play

بهترین شیوه برای خرید از سرویس گوگل پلی استفاده از گیفت کارت گوگل پلی است. شما باید بدانید گیفت کارت گوگل پلی چیست و چه کاربردی دارد.

گیفت کارت گوگل پلی 2 - گیفت کارت گوگل پلی چیست ؟

این گیفت کارت ها، کارت هایی حاوی یک مبلغ و اعتبار مشخص است که پس از ردیم کردن کد گیفت کارت خریداری شده در اکانت خود اکانت گوگل پلی شما به همان میزان شارژ می شود و شما می توانید با همین اعتبار از گوگل پلی خریداری کنید.

دقت داشته باشید گیفت کارت مختص Google Play بوده و برای سایر سرویس های آنلاین نمی توان از آن استفاده نمود و فقط در اکانت گوگل پلی معتبر می باشد.

با خرید گیفت کارت 10 دلاری گوگل پلی و ردیم کردن کد آن در اکانت خود، اکانت شما ۱۰ دلار شارژ می شود و سپس شما به اندازه ۱۰ دلار می توانید از گوگل پلی خرید انجام دهید.

به دلیل اینکه گیفت کارت گوگل پلی تاریخ انقضایی ندارند، بسیار گزینه ی مناسبی جهت هدیه به دوستان خود می باشند.

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

۵ / ۵٫ مقدار امتیاز: ۲