۵
(۳)

در این مقاله به بررسی تمامی موارد مربوط به کارت هدیه آمازون میپردازیم و این که گیفت کارت آمازون چیست ؟ کارت هدیه آمازون از پرطرفدارترین کارت های هدیه در بازار به شمار میرود که خواهان بسیاری دارد.

سایت آمازون جزء پرکاربرد ترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا است. امروزه به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های خرده فروشی جهان شناخته می شود. دیگر این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که اسم سایت فروشگاهی آمازون به گوشش نخورده باشد.

بنیان گذار شرکت آمازون

شرکت آمازون در سال ۱۹۹۵ توسط جف بزوس بنیان گذاری شد و فعالیت رسمی خود را با فروش کتاب آغاز کرد این کمپانی ازسال ۱۹۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد.

در این سال ها مزایای خرید از آمازون مانند قیمت ها و تخفیفات مناسب، زمان تحویل سریع و ضمانت اصالت کالاها به طور مستمر در حال بهبود بوده است.

خرید و فروش آنلاین با گیفت کارت آمازون

حدود بیست سال پیش فروشگاه اینترنتی آمازون کار خود را از ارائه کتاب به صورت آنلاین آغاز کرد، آن قدر در کار خود موفق بود که تبدیل به بخشی از فرهنگ عمومی دنیای دیجیتال شد. میتوان گفت آمازون در کنار سایت ای بی به گسترش خرید و فروش آنلاین کمک بسیاری کرد.

گیفت کارت آمازون

گیفت کارت آمازون در انواع اعتبارات به بازارعرضه شده است:

گیفت کارت آمازون ۵ دلاری

گیفت کارت آمازون ۱۰ دلاری

گیفت کارت آمازون ۱۵ دلاری

گیفت کارت آمازون ۲۰ دلاری

گیفت کارت آمازون ۲۵ دلاری

گیفت کارت آمازون ۵۰ دلاری

گیفت کارت آمازون ۱۰۰ دلاری

عرضه انواع کالای فیزیکی

آمازون با بیست سال پیش خود تفاوت‌های بسیاری دارد و در این مدت به مرور و بنا به درخواست هزاران هزار کاربر خود به غیر از کتاب، کالاهای دیگری را نیز به فهرست کالاهای موجود خود افزوده است.

این کمپانی انواع مختلف محصولات را با قیمت های مختلف و حتی در برخی موارد با قیمت کمتر از قیمت بازار عرضه می کند.

امازون در ابتدا سایت عرضه انواع کالا های فیزیکی بوده است. همچنان یکی از بهترین سایت ها برای خرید لباس یا خرید لپ تاپ لوازم دیجیتال قطعاً سایت امازون است.

خرید آسان با گیفت کارت آمازون

یکی از راه های خرید از سایت آمازون استفاده از گیفت کارت آمازون است. شما میتوانید به راحتی با گیفت کارت آمازون محصول مورد نظرتان را خرید کنید حتی از تخفیفات این کمپانی استفاده کنید.

 پس از خرید از امازون کالا توسط پست برای مشتری ارسال می گردد. آمازون هزار نفر کارمند دارد و این یعنی بیش از چهار برابر کارمندانی که گوگل دارد.

آمار جالب وب سایت آمازون

وب سایت آمازون هم آمار جالبی را دارد. جالب تر این که این تعداد شامل کسانی که با آمازون به صورت پاره وقت و یا پروژه ای کار می کنند نمی شود. آماری که در ژانویه سال ۲۰۱۶ گرفته شده نشان می دهد وب سایت آمازون در ماه بیش از ۱۸۳ میلیون بازدید یونیک دارد.

کلیه وسایلی که وارد انبار آمازون می شوند در زمان اسکن اندازه آن ها هم مشخص می شود. سپس کامپیوترها با استفاده از الگوریتم های پیچیده تشخیص می دهند که کدام بسته در کدام قفسه قرار داشته باشد.

گیفت کارت آمازون 3 - گیفت کارت آمازون چیست؟

با وجود انواع فروشگاه ها و سرویس های عرضه محصولات دیجیتال، همچنان خرید از امازون برای دریافت انواع محصولات مثل کتاب های دیجیتال، آلبوم های موسیقی و انواع نرم افزار پر طرفدار است.

به محض این که محصولات وارد انبار می شود سریعا تمام آن ها اسکن می شوند و به قفسه مورد نظر فرستاده می شوند.

نکاتی پیرامون خرید گیفت کارت آمازون

افراد با خرید گیفت کارت آمازون هیچ محدودیتی در تهیه کالا ندارند و با آن می توان هر کالایی که در وب سایت آمازون به فروش می رسد تهیه نمود.

گیفت کارت آمازون تاریخ انقضا ندارند و شما محدودیت زمانی برای استفاده از آن ها ندارید، در واقع هرگز منقضی نمی شوند.

پس از ثبت سفارش گیفت کارت و دریافت آن در ایمیل، لازم است به اکانت خود مراجعه نموده و Redeem Code دریافتی مربوط به گیفت کارت آمازون تهیه شده را در حساب کاربری خود وارد نمایید.

در این مقاله به بررسی سوال ، گیفت کارت آمازون چیست پرداختیم، اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید حتما معرفی گیفت کارت و انواع کارت اعتباری را مطالعه کنید.

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

۵ / ۵٫ مقدار امتیاز: ۳