۵
(۲)

با پیشرفت دنیای بازی ‌ها و برنامه ‌ها که توسط شرکت‌های بزرگی همچون سونی، مایکروسافت، اپل و گوگل توسعه داده می ‌شوند، پرداخت پول واقعی برای دانلود این برنامه ها به امری عادی تبدیل شده و بازار داغ گیفت کارت در ایران ساخته شده است.

می توان گفت گیفت کارت نوعی اعتبار مجازی می باشد که با توجه به نام آن می توان فهمید که ویژه ی هدیه دادن می باشد و همین امر باعث می شود که قابل پس گرفتن و یا انتقال دادن به سایر اشخاص نباشد.

گیفت کارت بدون نام و مشخصات است و امکان استفاده در هر اکانتی امکان پذیر است.

ممکن است برایتان سوال پیش آید که گیفت کارت نسبت به چه دلاری محاسبه میشود؟ پاسخ ما به شما این است گیفت کارت ها با نرخ کمتر از دلار اسکناس محاسبه می شود.

گیفت کارت مایکروسافت

مایکروسافت يكی از بزرگترين و جامع  ترين توليد كننده گيفت كارت برای مراسم و اشخاص مختلف است. ویندوز داران برای خرید از اپ استور Store Microsoft لازم است که از گیفت کارت مایکروسافت استفاده نمایند.

36851 767 - بازار داغ گیفت کارت در ایران

مایکروسافت شرکت‌ فعال در حوزه تکنولوژی

مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی است و هزاران کسب و کار مختلف از سرویس‌ها و خدمات آن بهره می برند.

برخی از خدمات مایکروسافت پولی هستند و شما برای خرید از استور مایکروسافت باید مبالغی را پرداخت کنید.

شما می ‌توانید با خرید گیفت کارت مایکروسافت به جای خرید مستقیم و پرداخت دلاری، کارت‌ های هدیه ‌ای با مبالغ مشخص از ۱ دلار تا ۱۰۰ دلار تهیه کنید و خدمات مورد نظر خود را از مایکروسافت دریافت کنید.

گیفت کارت مایکروسافت یک راه ساده برای پرداخت هزینه ‌های خرید از استور مایکروسافت محسوب می‌ شود و بازار داغ گیفت کارت در ایران سال به سال بیشتر قابل توجه است.

900231 - بازار داغ گیفت کارت در ایران

گیفت کارت مایکروسافت همانند باقی گیفت کارت های موجود در بازار برای کشورهای متفاوت عرضه می گردند ، نکته قابل ذکر این است که گیفت کارت مایکروسافت که در ایران موجود هستند به طور معمول آمریکایی می باشند.

مقادیر عرضه شده گیفت کارت مایکروسافت

در مقادیر ۱۰ دلاری ، گیفت کارت مایکروسافت ۱۵ دلاری ، گیفت کارت مایکروسافت ۲۵ دلاری و گیفت کارت مایکروسافت ۵۰ دلاری عرضه می شوند.

البته در اینجا لازم است این نکته را متذکر شویم که می توان از گیفت کارت مایکروسافت برای شارژ حساب کاربری اکس باکس نیز استفاده نمود .

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

۵ / ۵٫ مقدار امتیاز: ۲